.


9 saker jag tycker om:
Mjölk
Långa människor
Myskvällar
Ulrik Munther
Converse
Maskinen
Dansadansadansa
Choklad
Frankrike

8 saker jag tycker mindre om:
Kyla
Lakrits
Fula dialekter
Särskrivningar
Pinsam tystnad
Skräckfilmer
Naturkunskap
Att bry sig om vad andra tycker

7 saker jag vill göra i framtiden:
Bo i Amerika
Vara Au Pair
Klämma ut fyra barn
Känna att jag har lyckats
Vara lycklig
Få en riktig kändis att minnas mitt namn
Resa jorden runt

6 saker jag ser fram emot:
Skolavslutningen
Grillkvällar
Festival
Glassätande
Fotboll i värmen
Sommaren

5 snygga män:




4 saker jag är rädd för:
Att bli vuxen
Framtiden
Mörker
Främlingar

3 ord som beskriver mig:
Glad
Nyfiken
Hjälpsam

2 böcker jag tycker om:
The best little girl in the world
Justin Biebers bok

1 bra låt:
Somebody Told Me - The Killers

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback