en sån där lista.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Massvis, massor, hur mycket som helst. Ja, med andra ord.
Vilka länder besökte du i år? Storbritannien
Hur har ditt 2012 varit? Som alla andra år ungefär, lite av varje
Tror du att 2013 kommer bli bättre? Inga höga förväntningar för att inte bli besviken
Blev du kär i år? Öh ah
Är det något du saknar år 2012 och vill ha 2013? Magrutor
Vad är din största framgång år 2012? Att jag mot allas förväntningar faktiskt klarar att bo ensam
Bästa köpet? Mina fotbollsskor, släng dig i väggen så sköna
Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? Rattle
Hur många kysste du? Oräknebart många, skoja. Vene, inget jag filosoferar över
Vem har du umgåtts mest med? Ellinor
Bästa minnet från 2012? Min födelsedag, lätt!
Har du några löften inför 2013? Ja men inget som kan avslöjas ännu, låter er veta om/när jag har lyckats
Har du haft ett förhållande under 2012? jajajaja
Vad önskar du att du gjort mer? Ätit mer grönsaker
Vad önskar du att du gjort mindre? Blivit irriterad på småsaker
Blev du kär i år? Vilket jävla tjat, ja sa jag ju!
Favorit program? Pretty little liars, har varit sen första avsnittet sändes för nåt år sen och jag satt bänkad framför datorn, satfläsk så bra
Vad gjorde du på din födelsedag? Bästa födelsedagen i mitt liv. Först kom min familj till min lägenhet med massa presenter. Sen gick vi ut och åt en massa. Senare kom alla dom som jag tycker om så himla mycket och vi hade världens skönaste fest (även att Lisa spydde ut genom fönstret fem gånger, men jag gillar dig ändå). Åh så bra dag, repris nästa år!
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Tveksamt
Vad fick dig att må bra? Att allt bara var så himlahimla bra och att jag bara lutade mig tillbaka och njöt
Vem saknade du? Jag saknar Ellinor hela tiden för hon är min andra halva
De bästa nya människorna du träffade? Oj jag har nog inte lärt känna så många nya människor tyvärr, men Raggagruppen var förjävla go så dom tar priset
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa - Mångsysslare

Åh älskar såna här listor :)
Kanske snor jag den lite senare, kanske inte.

2012-12-20 @ 11:47:46
URL: http://mangsyssleriet.blogg.se
Postat av: lisa

HAHA, tycker om dig också olivia!

2012-12-20 @ 13:24:17
URL: http://liisuus.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback