I'm breaking my back just to know your name.

Bild från 2011.
Jaha idag var vi på cup i Blankaholm, det gick sådär men bra träning I guess?
Knäppte inte en enda bild och missade KM.
Mina knän är uppskrapade, röda och blåa, full med bulor och jag älskar det. Så ska man se ut när man spelar fotboll. Den där ömma utslitna känslan har jag saknat alldeles för mycket nu över jul.
När dansen och fotbollen krockar så brukar folk ofta fråga mig varför jag inte slutar med fotbollen, alltså seriously, känner ni mig inte alls eller? Den dagen då jag slutar med fotboll finns inte i almanackan.
Imorgon drar jag på ledarmöte med dansarna och sen fotbollsträning på kvällen och sen drar väl skolan igång snart..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback