it's a beautiful night, we're looking for something dumb to do.

Hade på mig detta idag, plus strumpbrallor, minus uppsatt hår.
Onsdag - check.
Svenska. Tre timmarshåla som fylldes med fika tillsammans med Nathalie. Äcklig fisklunch. Engelska. Religion. En sväng på stan med Nathalie. Köpte en av två presenter till Denise som fyller år om en vecka och ett fempack strumpbyxor. Mina gick sönder idag, folk måste ha trott att jag är fattig som går runt med strumpbyxor som är sönder, kul! Satte mig på tåget med Bruno Mars och The Killers i öronen.
Imorgon är en till dag, vi får se hur den går.

Kommentarer
Postat av: Anna Lindström

Fin tröja :)

2012-01-24 @ 22:26:34
URL: http://diemsmycken.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback