random skitsnack.

Bildbristen fylls med en gammal bildjävel.
Varning för rörigt inlägg, är du redan snurrig i huvudet ska du inte läsa det för det här kommer inte att göra saken bättre.
Stor risk att ni inte fattar ett skit men ni blev varnade.
Tog sönder mina älskade strumpbyxor igår som överlevde exakt ett år. Ja det är sorgligt trots att jag när som helst kan köpa nya, men det vill jag inte. Jag vill ha just dom. Till allas stora förundran tappade jag inte bort mina vantar igår! Har aldrig ägt ett par vantar längre än ett par dagar då jag alltid slarvar bort dom. Saknar för många människor för att kunna tänka klart samtidigt som det känns som att dom mår prima, good for you. Sover alldeles för lite. Bryr mig inte. Saknar dansen, fotbollen, ja till och med skolan! Jag kommer få ångra att jag skrev det där. Kom hem vid tre inatt, Seanjävel babblade fram till klockan fem då jag äntligen fick sova. Upp vid tio och åka hem till min säng som redan stod där så artigt och väntade på mig. Hej 2012. Blir inte du bättre än 2011 får du stryk trots att det är omöjligt att ge ett år stryk. Vill få bra sommarjobb. Vill ha festival nununu.
Det var nog allt jag ville få sagt, peace out.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback