tårtkalas.

Igår dansade jag i två timmar och efter det stack Denise och jag hem till henne för att smälla i oss en massa födelsedagsfika.
Hon fick sina presenter och vi avrundade dagen med en massa skitsnack, som det ska va.
Idag tar träningsvärken död på mig. Nä, men nästan i alla fall.
Justja! Denise och jag fick en dunderidé igår bland allt skitsnack. Vi skickade ett mejl till tv4 idag och hoppas att dom mejlar tillbaka och godkänner våra förslag.
Nej, nu ska jag återgå till att njuta av en fredag genom att plugga. Åh, samhäll i mitt hjärta. Känn ironin.

Kommentarer
Postat av: Amanda & Steffie

fin blogg! :D

2012-01-21 @ 20:07:03
URL: http://ccameraa.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback