.

 
Idag var en jobbig dag. Lisa lämnade oss i helgen och idag hölls en minnesstund för henne. Det blev för mycket när jag såg bilden som hade ställts fram på henne. Jag förstod liksom på riktigt att det som har hänt har hänt. Det var en riktigt fin bild på en fin människa. Att sitta i en sal omgiven av gråtande människor är påfrestande. Det rullade några tårar men tjutet kom efteråt. När jag kom ur salen, vände mig om och såg bilden igen. Jag förstod att det här var sista gången jag skulle se Lisa. Och att få spendera den där halvtimmen med människor som bryr sig om henne kändes bra. Jag tror att allt händer av en anledning och nu är hon en vacker ängel istället och jag hoppas att hon har det bra. Jag saknar dig Lisa.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback