onsdag.

 
Öh hej. Är nyhemkommen (nytt ord som jag kom på nyss) från raggan och imorgon ska jag ha mina duktiga elever. Det är så mycket på gång nu som snurrar i mitt huvud. Vi i dansprofil åk2 anordnar en danstävling om två veckor och det är mycket jobb som ska göras. Och strax där efter är dansuppvisningen och jag är så långt ifrån klar/säker på danserna man kan komma. Annars går jag runt och grubblar över vad jag ska ge alla i julklapp. Har nog redan köpt lite för mycket men jag kan inte låta bli, jag älskar när folk blir glada hihi. Och förresten ni får gärna komma hem till mig och laga pannkakor för jag har varit dösugen på det jättelänge men eftersom jag är en hopplös kock tänker jag inte ens försöka. (Färdig pannkakor från konsum duger ej, jag är kräsen.)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback