.

ditt namn? Olivia
Födelseår? 1995
Hur lång är du? 159 cm
Spelar du något instrument? jag kan slå med fingret mot naveln så låter det plopp
Vart befinner du dig just nu? @sängen
Vad är du bra på? garva. sen har jag nån liten skill i fotbollsmålet ibland också
Har du några husdjur? två guldfiskar som aldrig sviker
Vem är snyggast? ulrik
Vad vill du ha just nu? alla läxor gjorda. tack
Ditt mål i livet? leva utan att bry sig ett skit. tänk så dör man och har slösat hela livet på att anpassa sig. surt
Rädd för? att slå i huvet för jag är så jävla lång hela tiden
Har du någon vän du känt i 10 år? min mamma är en trogen vän
Sjunger du? nix
Vad har du för skostorlek? 37/38
Vill du gifta dig? nope
Är du en hälsogeek? 100%
Vad sover du i? onepiece
Tatueringar du har? nej usch, det fulaste som finns
Piercingar du har? öronen
Favoritårstid? sommaaar
Favoritmat och dryck? grillat och mjölk
Vad köpte du senast? två tröjor från kandeeshop
Hur svarar du i telefonen hemma? hej det är olivia
Hur svarar du i mobilen? hej
Sov du ensam inatt? nix, bredvid snyggellen
Det sista du sa högt? tack för skjutsen, hejdå
Det senaste någon sa till dig? ah det var så lite så. bra spelat, vi ses på onsdag. hejdå
Vad har du druckit idag? juice, vatten, mjölk
Vad väntar dig om 10 år? 27 års kris
Vem får en kram? kudden
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback