cut cut



 
Hej käre torsdag. Idag har varit en brabrabra dag. Hade teori på dansen och det var så jäkla roligt och intressant att jag höll på att ramla av stolen! Jag ville aldrig att det skulle ta slut, men det gjorde det såklart och då traskade Ellinor och jag mot frisören. Jag har inte varit hos en frisör på 3 år men eftersom jag var så galet trött på mitt livlösa hår kände jag att det var dags. Nu är det väldigt kort som ni ser på den högra bilden men det växer väl ut som man brukar trösta sig med. Vi vann matchen igår och därmed glider vi upp mot en förstaplats i tabellen, nu gäller det att plocka tre poäng på årets sista match på söndag! Nu har jag cirka 45 000 läxor och två böcker att läsa, ett prov imorgon och två timmars dans om en timme så nu ska jag ta tummen ur stjärten och börja jobba. Ha det!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback