måndag


Hejhopp idag börjar en ny vecka. Slutade tidigt som varje måndag, hängde lite med Ollie och Sean innan jag gymmade med Ellinor. Nu har jag kravlat mig hem och ska snart äta något innan jag far iväg igen till dansen. Har också börjat kolla efter avslutningsklänning. Jag är alltid ute i sista sekund och får ta någon ful nödlösningsklänning för att jag blir irriterad över att jag inte hittar någon snygg och bara tar någon ful. Såg Denise i sin balklänning häromdagen förresten, så himla fin var hon. Längtar tills jag får fota henne på balen när hon ser ut som en prinsessa.
 
Tidigt imorgon åker jag till Norge för att på onsdagen äntligen få se Justin Bieber i Oslo. Och veckan efter i Stokholm, så himla göttigt! Om mindre än tre veckor är även dansuppvisningen!! Så mycket att se fram emot.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback