måndag

Bild från skolavslutning och jag längtar så mycket till sommaren, inte långt kvar nu!
 
Har hänt mycket sen sist samtidigt som jag inte orkar återberätta allt som har hänt. Men några godbitar ska ni få. Jag har badat badtunna med mina bästa vänner, åkt hem till Målilla, ätit ännu mer påskmat, stört mig på folks särskrivning mer än vanligt, haft vinkväll med riktigt omtyckta töser, tränat fotboll och dansat. Inte illa ju. Påsklovet har faktiskt varit underbart och jag har påmints om varför jag tycker att påsk är en himla fin tradition.
 
Igår "sov" jag hos Jim, bara att jag inte sov en sekund inatt för att han tog upp hela sängen, andades på mig och snarkade som en jäkla bäver. Det resulterade i huvudvärken från helvetet och jag säger stort tack till min engelskalärare som inte var i skolan idag och vi därför bara hade en lektion. Hade inte klarat mer för mitt huvud höll på att explodera. Sov några timmar när jag kom hem och gick sen till dansen. Imorgon är det äckeltisdag och jag vill bara få det överstökat för sen är det onsdag. Onsdag är lika med fotbollsträning och denna veckan även arbetsintervju, gött!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback