18 år!

Igår fyllde jag 18 år och trots att jag knappt har förstått vad det innebär än så hade jag en toppen dag. Familjen kom hem till mig på förmiddagen och jag öppnade dom obligatoriska födelsedagspresenterna. Jag kunde inte vara mer nöjd med vad jag fick!  Efter det åkte vi till Linköping för en dag med sjukligt god mat, massa shopping och skratt. Framåt kvällen åkte vi hem och jag traskade vidare till Stadshotellet för att fira med mina brudar. Där fick jag mer presenter och som vanligt busade dom med mig och det slutade med att hela Stadshotellet sjöng ja må hon leva för mig. Så bra dag och jag är så lycklig över att jag är omgiven av så galet fina människor.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback