2013 del 2

I april bilade jag till Norge med Amanda för att köa i fjorton timmar utanför en arena som i sin tur ledde till platser längst fram på Justins konsert. Det var en så sjuk och magisk upplevelse som inte riktigt går att beskriva med ord. Det hela betydde så mycket för mig och är ett minne för livet. En vecka senare såg jag honom igen i Sverige. Kom till Stockholm och sprang på hans förband The Fooo. Hade VIP-sittplats där och kunde bara sitta och njuta till skillnad från i Norge där jag trängdes bland skrikande, gråtande tjejer. Så himla mycket mer hände nog inte i april.
 
I maj var jag och tittade på mina fina vänner när dom gick balen. Den här gången är det min tur och jag köpte min klänning häromdagen, är så kär i den! Ellen konfirmerades. Jag firade valborg med en blå slinga i håret. Jag var ute och gick i Målilla, samma runda som jag brukade göra när jag gick till fotbollsplanen förr när jag fortfarande spelade i Rosenfors. Nostalgi. Gick runt i långklänning och knut i håret.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback