lista 2

Kör på en lista till i brist på annat. Tog bort några riktigt tråkiga frågor.
 
1. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? – Celine
2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? –  kärlek utan sex. 
5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? – Få jullvov och bara gosa runt med tända ljus, julgodis och julfilmer 
6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? – plugga, städa, köpa julklappar 
9. Någon du har kysst - Haha Lovisa
11. Den du senast sov över hos – Minns inte, folk brukar sova hos mig
12. Vem skrev du senast med på Facebook? –  Elsa
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? – Haha den är ju så gammal men den är väl ok
15. Pinsammaste minnet från skoltiden? – När jag kom i nattlinne till skolan, då var jag trött 
18. Din absolut sämsta egenskap? – Haha jag kan lätt bli för mycket
19. Din bästa egenskap? – Glad 
20. En låt du är beroende av? – Shake it out - Florence + the machine
21. Vad stod det i ditt senaste sms? – Jag dör ensam nu
22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? – Ellinor 
23. Kan man vara vän med sitt ex? – Man kan ju försöka, det där är väldigt individuellt tror jag 
24. Har du kysst en kompis? – Ja 
25. Hur ofta dricker du alkohol? - Typ 0-2 gånger i månaden
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? – Tråkigt att dom ens har börjat med det
27. Vad hatar du? – Lakrits
29. Vad handlade din senaste dröm om? – Att en tjej i skolan skulle hålla tal men istället svimmade hon och dog.  
31. Hur lång är du? – Ca 1,60 cm
32. Vilken är den bästa svenska filmen? – I rymden finns inga känslor, Kronjuvelerna och I taket lyser stjärnorna
33. De bästa svenska skådespelarna? – Bill Skarsgård
35. Ditt humör för tillfället? – Seg
36. En vacker person? – Elsa
38. Vem kramade du senast? – Amanda
39. Vem träffade du senast? – Annie
41. Någon du vill träffa? – Ulrik, det var länge sen jag såg honom nu 
42. När grät du senast? Varför? – I söndags när jag träffade Matilda för första gången på typ ett halvår
43. Sminkar du dig varje dag? – Nej
45. Är du helsvensk? – Nej
48. En artist du gillar? – Ulrik
49. Vad är det bästa som hänt dig? – Mitt körkort är i alla fall topp tre 
50. Vad vill du bli när du blir äldre? – Skådis

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback