lista

2013 lider mot sitt slut nu så here we go!
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja! Fått ett jobb till exempel
 
Hur har ditt 2013 varit?
Underbart, det har varit ett bra år
 
Tror du att år 2014 kommer blir bättre?
Hoppas det!
 
Vilka datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 
17/4, datumet jag stod längst fram på Justins konsert i Norge. 30/10, då fick jag körkort.
 
Vad är din största framgång 2013?
Körkortet
 
Bästa köpet?
Haha måste nog säga körkortet här också!
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Mat. Haha sorgligt!
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag rörde Justins hand och när han sjöng All around the world.
 

Vilka länder besökte du?
Danmark, Norge, England

 

Vem har du umgåtts med mest?
Ellinor för hon är bäst!
 
Bästa minnet från 2013?
Om jag inte ska svara Justins konsert igen så är det nog när vi firade Vicis födelsedag i Linköping. Den kvällen var episk! Och när klassen var i Stockholm, det var då jag insåg hur mycket jag tycker om dom.
 
Vilka artister/band såg du live 2012?
Justin, Ulrik, The Fooo när dom var förband till Justin och sen några fler på Metro som jag inte minns.
 
Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat kanske, fast ne. Aint nobody got time for that
 
Vad önskar du att du gjort mindre?
Hängt läpp över onödiga saker
 
Favoritprogram på tv
PLL 
 
Största musikaliska upptäckten?
Elin Bergman
 
Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
En kryssning
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
Shoppade i Linköping med la familia och åt på Stadshotellet med les friendos. Så bra dag!
 
Vad fick dig att må bra?
Snarare vem fick mig att må bra. I så fall är svaret Ellinor.
 
Bästa materiella saken?
Min feta iphonhögtalare som har ställt upp i alla lägen, både till vardags och fest.
 
Vem saknade du? 
Ellinor när jag inte varit med henne. Haha vi är så löjligt over attached
 
De bästa nya människorna du lärt känna?
Brudarna på Sibylla och Elsa.
 
Det bästa du har åstadkommit i år? 
Jag tog körkort, vem hade trott det liksom?
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2014:
YOLO

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback