tisdag

 
Okej det blev visst inte speciellt många/bra bilder från festen men här är en på mig med snyggaste paraplyet (observera hur glad jag är). Det var i alla fall en bra kväll. Det började med att Ellinor och jag fixade oss hos mig och sen åkte vi bil till Linköping med Pontus och Christoffer. På festen kände vi knappt någon men det var flera stycken som såg exakt ut som folk från Vimmerby, helt sjukt. Dansade, skrattade och såg på Ellinor som skrattade så mycket att hon låg på golvet, sjöng/skrek, firade Amanda, sov på en soffa i cirka tre timmar, åt frukost på McDonalds, tog tåget hem och gick raka vägen till sängen och sov. Fin liten utflykt.

Kommentarer
Postat av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Vad söt:D

2013-03-03 @ 10:53:44
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback