lördag

 
Länge sen jag skrev några rader här och jag har hunnit med en hel del sen sist. Kollat på Kommun Mästerskap, varit på 30-årsfest, spelat futsalcup, skrivit in mig på körskolan och sånt där skoj som jag alltid gör och inte behöver räkna upp. Hade en såsåså bra/rolig kväll igår med mina favorittöser. Tanken var att vi skulle ta en fika efter skolan. Det slutade med att vi satt kvar på fiket i fyra timmar tills dom skulle stänga och bad oss gå. Haha! Vi skrattade, snackade skit och planerade hur mycket som helst. Efter det drog vi till Lisa och fortsatte det hela med saftparty. Avrundade kvällen med att vi delade upp oss i två bilar för att sladda runt i stan tills jag höll på att spy. Idag är en sån där dag då jag glor på en massa dans, letar en massa musik och försöker pyssla ihop en massa koreografi. Har bestämt tema till mina elever och hoppas så mycket att dom kommer tycka om det. Ikväll ska jag kolla på nattfotboll med gårdagens pangbrudar. Ha det.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback