har det gött

 
Bilder från midsommar och från gårdagen.
 
Jobbade från halv tolv till sju igår och skyndade sen vidare till Stadshotellet för mat med mina saknade girls. Åt världens godaste fläskkarre och till efterrätt citrontarte. Satfläsk så gott. Och så himla mysigt hade vi det! Efter det hängde jag med Andrea och Emma och pratade om allt mellan himmel och jord. Idag styr bilen mot Hjorted för match mot serieledarna och jag är så taggad! Har laddat upp med brakfrulle, inget kan gå fel.
 
Idag för exakt nio år sedan flyttade jag till Sverige och har alltså tillbringat exakt halva mitt liv här nu. Det är stört vad tiden går. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Det såg gott ut. :)

2013-06-27 @ 11:46:10
URL: http://evahle.se

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback