torsdag

En glader Olivia och lite fika.
 
En helt vanlig torsdag på ett helt vanligt grått, svenskt sommarlov. Började dagen med att väcka Annie och drog med henne ut på en fika. Pratade lite skit och hade det mys, tycker om henne så mycket! Drog sen till jobbet och servade folk deras burgare. Trivs så himla bra på Sibylla med 100% girlpower och inte en enda grabb. Dom är för sköna allihop. Det enda negativa med att vara ledig så lite på sommarlovet är att jag inte vet vem jag ska prioritera när jag har tid. Åka hem till Målilla, träffa Jim, eller kanske en kompis. För jag har ju verkligen bara en kompis som jag vill träffa också. Inte tio eller så. Inte alls. Åh, så himla svårt ju! Vill se alla lika mycket så alla vet hur mycket jag uppskattar dom. Saknar ju alla dom som jag inte hinner se. Svårt sånt där. Simma lugnt friendos.
 

Kommentarer
Postat av: ★ ADARAS.se - Where blog meets magazine! ★

ser så sjukt gott ut :D

2013-06-30 @ 16:50:07
URL: http://adaras.se

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback