100 dagar

 
Läste en grej på en annan blogg och tänkte att jag kunde testa det med. Hon ska vara nyttig i 100 dagar. Jag har inte härmat detta utan blev inspirerad när jag läste hennes inlägg. Det är en kul grej för att se om jag kommer att klara det. Man får givetvis inte äta allt som är under kategorin onyttigt under dessa hundra dagar och  man ska försöka hålla igång och träna. Hundra dagar är ju inte speciellt mycket egentligen men det kommer bli sjukt svårt, speciellt i början. Häng på ni med! Om hundra dagar kommer ni ångra att ni inte gjorde det. Imorgon börjar jag!

Kommentarer
Postat av: JH

No problems, I'm with you! Tomorrow, our new lives starts :)

2013-03-03 @ 12:49:46
Postat av: Mandis

DU ÄR SÅ JÄÄÄVLA STRONG! HEJA DIG<3

2013-03-03 @ 12:55:13
Postat av: Jag

Jag är med dig, gör en lista på din blogg på saker man ska unvika att äta :)

2013-03-03 @ 13:58:07

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback