söndag

Senaste på instagram.
 
Äntligen påsklov och jag har massor att hinna med. Har i alla fall spenderat helgen i Västervik med Jims familj. Vi har ätit påskmat, kollat på Lets Dance, ätit grillat och sånt där annat som alltid hör till. Idag var jag och dansade en stund och sen hängde Ellinor med mig hem för att se på nån film som vi har missat på tyskalektionen. Fy fan så kass film, den heter Vitus och jag kan verkligen inte rekommendera den. Jag vet inte ens vad den handlade om och Elli sov genom hela filmen. Sen gick jag ut för en löprunda vilket var så galet skönt. Ha ett fint lov!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vart är den supersöta hjärtformade skålen ifrån? :)

2013-04-18 @ 21:25:19

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback