.

Hej! Igår hade jag inga planer efter skolan så jag passade på att städa min extremt stökiga längehet. Har inte städat på flera veckor eftersom jag verkligen aldrig har tid till det. Idag fortsatte jag och städade det sista så nu är det fint i alla fall ett tag. Det har varit en så himla stressig men rolig dag. Hann med att tvätta kläder, ta en liten löprunda och få besök av Ellinor innan vi begav oss till balen. Jag har aldrig varit på en bal innan så jag hade inte så stora förväntningar men oj vad fint det var. Alla var verkligen så himlahimla fina! Det känns sjukt att det är min tur nästa år. Gick till källängen och fotade lite snabbt innan jag stack vidare till jobbet. Bilder på mina fina vänner som var på balen kommer imorgon för nu ska jag sova. 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback