veckan

Veckan har kommit till ett slut och oj vad skönt och efterlängtat det är. Det har varit en sån fullspäckad och stressig vecka. Jag var i Ullared måndag och tisdag. Det var skoj och jag köpte ovanligt mycket kläder. Dock mest träningskläder givetvis. Onsdag och torsdag hade vi i dansprofil en dansshow där jag var med och dansade men jag var även konferancier. Jag var så sjukt nervös men det gick bra. I torsdags var klassen och paddlade hela dagen. Det var stört roligt och vi var läskigt nära på att välta båten. Har även överlevt nationellt prov i tyska. Idag sa vi farväl till finaste Sofia i skolan som ska åka till England i två månader för att vara au-pair, ha det bäst Soffan! I onsdags missade jag fotbollsmatch där mina girls lyckades knipa tre poäng på. Och på torsdagen fick jag inte vara med Jim på hans födelsedag (jag missade den förra året också) på grund av dansshowen. Så nu ska jag snart åka till Västervik för imorgon står kalas för Jim på schemat. Ni ser ju hur mycket jag har haft i huvudet. Tur att det har varit mestadels roliga saker. Ha en fin helg!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback