fredag

Igår åkte jag och en drös andra treor till Saco-mässan i Stockholm. Så intressant och spännande, är lite mer på det klara på vad jag vill göra efter studenten nu. Elin blev sminkad av någon make-upskola och skrämde sig själv när hon tittade i spegeln. Jag fick prova att blanda en drink på Barskolan Academys ställe. Ellinor flög runt bland alla dansutbildningar och informerade sig om hur hon gör bäst ifrån sig på sin audition. Jag pratade med killen från Dramatiska Högskolan som tyckte att jag absolut skulle söka men att nästan ingen kommer in första gången. Ellinor kollade på en militärutbildning vilket nog var slöseri med tid för vi vet alla att hon kommer hamna på en dansskola. Jag pratade med olika föredetta au-pairer och blev sugen på att testa på det någon gång i livet. Allt detta fick oss att inse hur lite tid kvar vi har tillsammans. Vi pratade om hur vårt sista möte kommer gå till och hur omöjligt det kommer bli att säga hejdå till sin bästa vän.
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback