tralala


 
Två bider på mig och bästa innan nån fest i somras, bra kväll!
 
Jag är såååå glad hela tiden dygnet runt ungefär, asnice! Är trött på negativa människor, försöker hjälpa och förstå dom men egentligen vill jag bara hålla mig borta och inte dras ner i det negativa. Ignorerar att jag är sjuk precis som jag är varje år när skolan börjar. Annars försöker jag överleva läxattacken och mosa in så mycket koreografi som möjligt i huvet. Jazzen idag var så bra, började en dans till Set fire to the rain. Har alltid velat dansa till den och nu äntligen! Om en stund ska jag dra mig mot danslokalen för ett dubbelpass streetdance och sen sover Ellen hos mig, bäst! Imorgon är det fredag och maskeradfest, lördag&söndag ska jag tillbaka till ALV och jobba lite, borde jag klaga? Puss.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback