saker du inte visste.

Jag är urusel på att hålla tider. Jag är ingen djurmänniska. Jag gillar inte gula saker. Jag har väldigt lätt för att gråta. Jag har aldrig kollat på en trailer. Jag hatar ostbågar. Jag sitter alltid på samma plats på bussen. Äcklig andedräkt är det vidrigaste som existerar. Jag dricker inte läsk. Jag bär adrig kjol. Jag hatar mörker och att vara ensam. Folk som dricker kaffe luktar mysigt. Jag överanalyserar exakt allting. Jag tycker det är fint att vara lång. Jag är sjukt klantig. Jag är beroende av mjölk. Jag har världens sämsta lokalsinne. Jag får panik av smulor i sängen. Jag saltar i princip allt jag äter. Jag funderar ofta över onödiga grejer. Jag fnissar som en liten flicka när jag är nervös. Jag har aldrig sett på tecknad serie. Jag hatar allt som har med vandring och promenader att göra. Jag har upplevt att anden i glaset funkar. Jag gillar inte bananer men äter dom ändå för deras roliga mosiga konsistens. Jag stör mig otroligt mycket på särkrivningar. Jag är den slarvigaste personen som finns. Jag oroar mig mycket om vad folk tycker om mig. Jag är nästan alltid glad och går runt och flinar fånigt.


Kommentarer
Postat av: Pia - Smilinggirls!

kul att få reda på lite mer om dig! :)

2012-01-09 @ 15:00:05
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback