2013 del 1

Inledde året på bästa tänkbara sätt genom att fira nyår med mina favoritpinglor. Åh vilken lyckad natt det var! I januari lekte jag även modell i skolan när vi skulle designa en tidning med oss själva på framsidan, jag valde Veckorevyn.
 
Februari var en enda stor fest och jag var omgiven av 18-årsfester som skulle firas (gäller även hela året). 
 
I mars åkte dansprofilarna till Balettakademin, det var skoj. Mest skoj var det när jag och Ellinor tog roliga utflykter, gick vilse och åt god mat. Tackar även mig själv att jag alltid har på mig kameran när jag är i Stockholm, träffade nämligen bloggerskan Keela. Senare i mars månad var jag på en av Ulriks konserter som var lika magisk som vanligt.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback