happy. for now.






Ojdå, bloggen har visst haft lite torka. Men den lilla pausen avbryter vi med ett par riktigt suddiga bilder från världens mest perfekta dag som började med att Amanda och jag tog tåget till Linköping för att sedan köa i många långa timmar för att få våra underbara platser längst fram på konserten. Det var sjukligt bra, lycka rakt igenom. Några autografer och bilder med Ulrik (kommer bättre bilder) senare tog vi tåget hem och gick direkt till Chaplins. Wunderbart sällskap är allt jag har att säga! GladGladGlad! Saknar Denise mer än en smula men jag får stå ut. Nu måste jag läsa min förbannade engelskabok som förföljer mig i tankarna. Puss.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback