skolan och annat trams.

Saknar London så där jävla mycket men får vänta till höstlovet innan jag får springa till planet och sitta två timmar i luften i väntan på den härligaste staden nånsin typ.
 
Jaha nu går jag i tvåan tydligen, man ska inte klaga. Och klagar gör jag definitivt inte på mitt schema. Sovmorgon till tolv varje torsdag, hörde jag någon tacka gud? Två lektioner på måndagar och slutar därmed halv ett, fett. Trivs för tillfället väldigt bra på media och tror att jag ska överleva att behöva sitta en hel dag i källaren på onsdagar.
Nu vet ni lite om mitt gymnasieliv och imorgon ska Nellie och jag börja planera dansen för våra "barn" som plötsligt inte är så mycket "barn" längre. Har streetdance 13-14 i år och det blir nog super när vi väl kommer i gång med det vi ska. Taggad på allt just nu och man ska njuta så länge det varar har jag hört.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback