måndag.

Fina Lovisa.
 
En sån där tidsperiod då jag har alldeles för mycket i hjärnan. Har ungefär en miljard grejer att hålla reda på och komma ihåg till julshowen på torsdag. Samtidigt som jag ska försöka hinna färdigt så mycket som möjligt i skolan för att inte behöva gå till skolan på onsdag, man får gå hem när man är klar med allt, för att då kunna åka till Kalmar för att köpa dom sista julklapparna. Döda mig och ge mig liv igen efter den här veckan. Nej. Skärpning, nu kör vi plattan i mattan sista veckan sen kan jag åka hem till Målilla, äta en massa mat och spendera en massa tid med familjen. Det låter väl alldeles utmärkt. Ja det gör det.

Kommentarer
Postat av: beciell

Vill du väldigt enkelt göra en tjej glad så här inpå julen? :) BARA tryck på denna länken, så har du röstat på mitt bidrag (The world of beciell) ALLT du behöver göra är att trycka, sen är det klart, tack så mycket http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=22 GOD JUL! (det är en tävling med CDON.com) Skulle vara SÅÅÅ snällt!

2012-12-18 @ 01:32:47
URL: http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback