you're the only one who knows exactly what I mean.

Smygtitt ur engelskafilmen, ja Denise är alltid så snygg.
Klockan är nio och det är lördag och jag är uppe endast för att hinna med allt plugg idag. Jag ska skriva på en historiaredovisning, plugga till historiaprov, skriva ett brev på tyska, göra ett idrottsarbete och två saker till som jag tyvärr glömde grejerna till i skolan. Gör jag färdigt allt det där idag är jag duktigast i världen. Förövrigt flyttar jag om cirka gurka två veckor över gatan till ett lite större vitt hus om någon kände för att skriva ner det. Kanske skulle få ordning på mitt rum och börja packa. Ha det!

Kommentarer
Postat av: Jossan

fin blogg!



ska du göra något roligt idag? :)

2012-02-05 @ 09:38:11
URL: http://nattstad.se/jossanaxelsson

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback