let's save our troubles for another day.

Jag lever, men det är knappt. Matchen igår, ja vad ska man säga. Det var faktiskt en sjukt rolig och mysig match att spela i regnet. Tills jag fick rött kort och fick gå därifrån vill säga. Är rätt knäckt över det och att jag inte får spela på söndag gör inte saken bättre. Tänker vara feg och skylla på domaren, allvarligt talat så hade min katt dömt bättre, det var katastrof.
För övrigt ska jag äta kinesmat med dansledarna senare och i helgen är det genrep och uppvisning som gäller. Taggar just nu genom att gå igenom stegen i huvudet och packa alla kläderna som ska med till genrepet imorgon. Hoppas ni mår lite bättre än mig och firar att det är helg.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback