onsdag.

 
Hallu. Har varit en ytterst bra dag faktiskt. Niorna var på besök på gymnasiet idag och vi presenterade mediainriktningen för dom, sen visade dansprofilarna upp lite danser och jag ville bara springa hem när jag såg folkmassan sitta och glo på mig. Men jag överlevde. Sen gick Ellinor och jag hem till mig och åt nutella-glass-pannkakor vilket var det godaste någonsin ungefär. Sen dansade vi i mitt vardagsrum, planerade julshow, skrattade tills tårarna sprutade och bara insåg hur glada vi är att vi har varandra. Hon är så bra! Och imorgon åker jag till Ullared i två dagar för att lätta lite på plånboken. Bra skit.

Kommentarer
Postat av: vanessaljungdahl.blogg.se

Vad härligt det lät.. Vill också ha en bästis haha!
Fin blogg du har. skulle du vilja göra bloglovin byte ? :)

2012-11-30 @ 08:32:17
URL: http://vanessaljungdahl.blogg.se/
Postat av: Fatma

aw :)

2012-12-09 @ 14:50:05
URL: http://shop.fatmas.se

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback