20.57

Hemma efter fyra sjukt jobbiga träningspass idag, behöver jag påpeka att jag har slut på energi i kroppen? Hävde i mig en liter mjölk när jag kom hem, nu väntar duschen och sen blir det onepiece och sängen. Första lektion imorgon är jazz woho! På tal om ingenting så frågade en ganska ung grabb mig förut på gatan hur gammal jag är. När jag hade tänkt efter kom jag på att jag är sjutton år. Det var liksom första gången jag hörde mig själv säga det. Samtidigt insåg jag hur läskigt fort tiden går, jag är ju snart arton och det vill jag till skillnad från alla andra definitivt inte vara. Herregud. Stanna tiden! Jaha nehe godnatt då.

Kommentarer
Postat av: VIKZAN

Kul med träningar, vad tränar du? :D

2012-09-08 @ 23:39:26
URL: http://vikzan.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback