jb

Hej! Ska berätta lite kort bara om när jag såg Justin i Globen onsdags. Jag hade VIP sittplats som kostade rund 1500 tror jag. Det var en jättebra plats och det var skönt att ha sitt utrymme och slippa trängas och bli ihjälslagen framme vid scenen. Jag var lite besviken för hans DJ spelade inte innan konserten som han alltid gör. Men förövrigt var konserten bra. När jag kom dit och skulle ställa mig i kön sprang jag in på Justins förband The Fooo och tog en bild med dom. Dom var så jäkla grymma på att dansa. Jag lyssnade inte ens när dom sjöng utan satt bara och stirrade, analyserade och inspirerades av deras dans. Så ja, det var en rolig upplevelse. Jag la ut den här bilden på instagram och Omar (han längst till vänster i grönt) gillade bilden. Även deras gemensamma instagram (thefooomusic) gillade. Kulkul.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback