fredag

Lever och har ingen tid till bloggen, det är då man vet att sommaren är fin. Lovet har rusat förbi oss alla och nästa vecka är vi tillbaka i skolbänkarna. Jag har haft ett så himla fint sommarlov och tagit tillvara på varje dag. Jag har jobbat mest hela tiden för att kunna betala det där efterlängtade körkortet, umgåtts med mina fina vänner och hunnit med att fylla 18 år. Min kondition och musklerna har gått i ide över sommaren då träning inte direkt har varit prio ett. Nästa vecka ska jag gå raka vägen till gymmet och fortsätta där jag slutade i våras.
 
På tal om annat så gjorde jag en impuls dip dye förra veckan, blev inte helnöjd så jag gick tillbaka och färgade om det. Nu är det mer en ombre än dip dye men jag kunde inte vara mer nöjd. Första bilden är tagen efter första färgningen och andra bilden efter andra besöket hos frisören.
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback