helg

 
Helgen har varit härlig och störtskön på alla sätt och vis. Fredagen var episk och hade inte kunnat bli bättre. Efter skolan bilade vi till Västervik där Lisas mysiga sommarstuga ligger för att fira hennes 18-årsdag. Nio tjejer i en stuga kan ha varit den mest briljanta idén vi har haft. Efter att vi hade ätit grillat, Lisa öppnade paketen och vi dansade och skrek till dom där typiska partylåtarna så åkte tre av oss tillbaka till Vimmerby för att gå på nästa fest. Sofia fyllde nyligen 18 år och vi firade henne fram till småtimmarna. Halv fyra klampade jag in i lägenheten och somnade gott.
 
Lördagen blev det spontanhäng med Hammarbröderna och Elli. Vi åkte till Örsåsa och kollade läget och jag har nog aldrig garvat så mycket som jag gjorde i bilen med dessa tre, så otroligt sköna! Idag ska jag spela match, Åseda ska krossas!
 

Kommentarer
Postat av: JH

Det var jättetrevligt gumman!

2013-08-25 @ 12:08:37

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback