måndag

 
Njuter av dom sista lovdagarna. Har haft mitt sista jobbpass, så nu blir det bara några ströpass framöver. Spelade match igår som slutade 2-2 och därmed behåller vi vår halvkassa placering i tabellen.
 
Idag är dagen före Dagen med stort D. Imorgon börjar jag trean. Tredje ring. Studentåret!! Jag kommer ihåg när jag satt i aulan första skoldagen i ettan, så otroligt spänd på hur min tid på Vimmerby Gymnasium skulle bli. Inte visste jag då vilka otroligt fantasktiska människor jag skulle få möta. Två år senare står jag här redo för sista året på den här skolan, med dessa människor. Så taggad/rädd/förväntansfull inför allt vad det här innebär. Tillbringar i varje fall min sista sommarlovsdag med körlektion, klädtvätt, städning och fest! Och som grädde på moset ska Elli sova här inatt, hon är så bra.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback