tisdag

Min helg var en klassisk danshelg som jag får njuta av två gånger om året. På fredagen äter ledarna på kinan tillsammans, lördagen består av genrep och söndagen gäller uppvisning. Jag hade så otroligt kul på scenen och jag är riktigt stolt över mina fina elever. Hade tråkigt nog inte tid att ta några bilder.
 
Idag har jag rensat garderoben och lämnat kläder som jag inte använder på second handaffären här i stan. Jag kände att det var dags att rensa lite. Plus att jag är säker på att det finns människor som kanske inte har så mycket pengar som uppskattar dessa kläder mer än vad jag gjorde. Nu skriver jag på mitt reportage till skolan som handlar om en artonårig tvåbarnsmamma. Jag träffade henne och barnen förra veckan, så himla trevliga och söta var dom!
 

Kommentarer
Postat av: My

Snygga tights/leggings!

2013-12-18 @ 08:27:20
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback