lördag

 
Igår fyllde pinglan på bilderna 18 år! Denise är en av mina allra bästa vänner och det är så sjukt att hon nu är arton och får hitta på en massa bus medan jag måste vänta jättelänge till, åh. Men grattis i alla fall finis!
 
Har ju inte bloggat på ett tag och det beror på att jag har varit magsjuk. Skickade massa sommarjobbansökningar igår, men jag tycker alltid att det känns så töntigt att skriva en massa bra saker om sig själv. Sen åkte jag till Jim och vi åt så himla god mat (sånt där som man aldrig äter när man bor ensam för man är fattig och kan inte laga mat). Övningskörde en sväng med, vilket jag fortfarande är rätt så kass på. Idag har jag köpt nya jeans och nu tvättar jag en massa kläder. Jappjapp.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback