balettakademien

 
Kom hem från Stockholm igårkväll och jag har verkligen haft det så himla bra den här veckan med massa dans och skratt. Jag har dansat (nähe?), garvat så tårarna runnit, ätit en massa, hittat nya vänner, slutat tycka om en del av mina gamla "vänner", längtat hem, sett säsongsavslutningen av Pretty Little Liars och blivit besviken, träffat bloggaren Keela som var hur trevlig som helst och en himla massa andra saker. Jag delade rum med Ellinor och det är jag så glad över för vi hade så sjukt roligt varje kväll innan vi skulle sova.
 
Är även precis hemkommen från ledardansen som vi dansledare får lära oss den här helgen. Den är faktiskt riktigt rolig och det kommer bli snyggt! Ha det fint.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback