långhelg

 
I helgen har jag varit i Västervik med Jims familj. Vi var ute med båten och fiskade mest så det var skönt att komma bort lite. Igår spelade jag match mot Tjust och det var så jävla surt att dom fick in ett mål när det var fem minuter kvar. Blir också irriterad på deras tränare som säger så här till tidningen?! Det stämmer verkligen inte att vi inte hade något. Och anledningen till att dom inte spelade bra var att vi inte lät dom spela deras spel. Idiot. Blev även skadad på matchen. Var någon som typ sparkade mig på smalbenet eller nåt så jag ska åka och kolla upp det. Skolsystern sa att det kan vara en spricka i benet så det måste kollas upp. Denise skadade sig med så vi har hoppat runt på kryckor båda två idag. Folk trodde att vi skojade för det såg så fult ut. Och vissa är verkligen inte diskreta när dom glor, tror dom inte att vi ser eller? Herregud.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback