onsdag

Onsdag men det känns som fredag för nu är det långheeeelg!
 
Idag är en brabra dag. Har suttit i ett grupprum med alltför roliga tjejer och spelat in ett radioprogram. Efter det gick jag och gjorde ett matteprov som jag har missat. Det gick faktiskt bra tror jag. Har också fått reda på att jag fick B på idrottsprovet och det är helt okej. Bara 36 dagar kvar till skolavslutningen, det är ju faktiskt ganska sjukt! Tiden har för bråttom. Men nu måste jag skynda mig, bilen styr mot Gullringen för att kolla på match ikväll. Hoppas ni har en bra långhelg!

Kommentarer
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Sjukt snygg bild! :D Kramisar Carro

2013-05-09 @ 20:56:47
URL: http://quiethell.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback