torsdag

Gammal bild.
 
Dagen började med engelska nationella skriftligt. Jag var jättenervös för jag har ganska svårt för att göra prov direkt på morgonen för att jag typ fortfarande sover då men det gick så himla bra! Senare gjorde jag även ett idrottsprov som jag bara pluggade på lite innan och det gick också jättebra så nu är jag apglad. Ligger i sängen och väntar på Ellinor. I helgen är ju dansuppvisningen och ikväll har jag mina elever för sista gången, så sorgligt. Kom gärna och kolla på uppvisningen. Söndag 15.00 i idrottshallen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.nattstad.se/juliiafriidell har tagit dina bilder på Justin Bieber..

2013-05-05 @ 18:35:18

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback