torsdag

Redaktionsbilden för skoltidningen, Frizon. Ser lite halvtrött ut men det kan jag leva med. I klassen pratas det om tidningen mest hela tiden. Vi planerar, skriver, layoutar, justerar, tänker om, sitter kvar efter skoltid och alla upplever den där fina hatkärleken för allt jobb vi lägger ner på det hela. Tidningen skickas till tryckeriet nästa vecka och efter höstlovet kommer ni få läsa den. Önskar att jag kunde avslöja mer men temat och innehållet får förbli hemligt ett litet tag till.
 
Har, på tal om annat, en fin helg framför mig. Imorgon får jag finbesök av Nathalie som jag inte har träffat på allt för länge. Efter det ska jag till Annie för Idolmys. Ska hitta på massa mer grejer i helgen, men mer om det senare.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback